როგორ შევქმნათ ან გააუქმოთ შეკვეთა აპლიკაციაში

როგორც უკვე აღინიშნა სტატიაში WhiteBIT-ზე ორდერების ტიპების შესახებ, ნებისმიერი მათგანი შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი სავაჭრო მიზნებიდან და სტრატეგიებიდან გამომდინარე. მოდით უფრო დეტალურად განვიხილოთ, თუ როგორ ვიმუშაოთ ორდერებთან ჩვენი ბირჟის აპლიკაციაში.

განათავსეთ ორდერი.

მნიშვნელოვანია: დარწმუნდით, რომ თქვენი სახსრები არის სავაჭრო ბალანსზე.

 

განაცხადში ორდერის განსათავსებლად, თქვენ უნდა გადახვიდეთ "ვაჭრობის" განყოფილებაში "გაცვლის" რეჟიმში და შეარჩიოთ აქტივების წყვილი ჩამოსაშლელი სიიდან ეკრანის ზედა მარცხენა ნაწილში.

 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ ბაზრების ჩანართი. გამოიყენეთ ძებნა, აირჩიეთ ხელმისაწვდომი წყვილი და დააკლიკეთ მასზე. თქვენ გადამისამართდებით გვერდზე დიაგრამით. აირჩიეთ ყიდვა ან გაყიდვა.

 

ყიდვა/გაყიდვის ღილაკების ქვემოთ მოცემულ ხაზში შეგიძლიათ აირჩიოთ შესაბამისი ორდერი შემოთავაზებულიდან (Limit, Market, Stop-limit, Stop-market) და შეიყვანოთ საჭირო მონაცემები: ფასი, მონეტების/ტოკენების რაოდენობა (Stop - ორდერებისთვის. , ასევე შეგიძლიათ შეიყვანოთ გაჩერების ფასი). (“Total” ველი აჩვენებს მთლიან თანხას).

 

გახსნილ ფანჯარაში დააკლიკეთ ღილაკზე ყიდვა/გაყიდვა და შემდეგ აირჩიეთ „დადასტურება“.

 

ორდერის ტიპიდან გამომდინარე, იგი შესრულდება დაუყოვნებლივ ან გარკვეული პირობების დაკმაყოფილების შემთხვევაში (Stop ორდერებისთვის).

თქვენ შეგიძლიათ თვალყური ადევნოთ მის შესრულებას ორდერების ჩანართში პირდაპირ ვაჭრობის გვერდზე.

გააუქმეთ ორდერი.

აპლიკაციაში ორდერის გასაუქმებლად გამოიყენეთ შესაბამისი “ჯვრის” ხატულა აქტიური ორდერის მარჯვნივ ორდერების განყოფილებაში (ორდერების გვერდი).

ფანჯარაში, რომელიც გაიხსნება, დაადასტურეთ გაუქმება. (ორდერში დარეზერვებული თანხები დაუბრუნდება თქვენს სავაჭრო ბალანსს).

 

გთხოვთ გაითვალისწინოთ: თქვენ არ შეგიძლიათ გააუქმოთ ორდერები, რომლებიც უკვე შესრულებულია.

კითხვები, რომლებიც შეიძლება გაგიჩნდეთ:

სად ვნახო ორდერის ისტორია აპლიკაციაში?

ინფორმაცია ყველა შესრულებული ორდერის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ჩანართში “ისტორია”. მასზე წვდომა შეგიძლიათ რამდენიმე გზით:

  • აპლიკაციის მთავარი გვერდიდან “ისტორია” – “ვაჭრობა” – ორდერები.
  • ვაჭრობის ჩანართიდან ქვედა ფანჯარაში მარჯვნივ მდებარე სიის ხატულაზე დაწკაპუნებით.

 

მე განვათავსე 100 ქოინის ყიდვის ორდერი, მაგრამ მხოლოდ 20 ქოინი დამერიცხება. რატომ?

ეს ნიშნავს, რომ ორდერის ნაწილობრივი შესრულება დაიწყო. გთხოვთ დაელოდოთ დარჩენილი ქოინების მიღებას.
შეგიძლიათ გააუქმოთ ნაწილობრივ შესრულებული ორდერი. თუმცა, ორდერის მხოლოდ შეუსრულებელი ნაწილი (მასში დარეზერვებული თანხა დაბრუნდება თქვენს ბალანსზე). თუ თქვენი ორდერი უკვე შესრულებულია, ეს ნიშნავს, რომ თქვენ განახორციელეთ სავაჭრო ოპერაცია სხვა მომხმარებელთან, ასე რომ თქვენ არ შეგიძლიათ გააუქმოთ იგი.

 

ორდერი განვათავსე, მაგრამ არ მიიღეს. ამავდროულად, ვხედავ, რომ უფრო დაბალი ფასით შესყიდვის ორდერები უკვე დამუშავებულია. რატომ?
ყველა ორდერს იღებენ მხოლოდ ბირჟის მომხმარებლები. საიტის ადმინისტრაცია არ იღებს, არ აკონტროლებს და არ ერევა ბირჟაზე ვაჭრობაში. თუ გსურთ დააჩქაროთ ორდერის შესრულება, შეგიძლიათ გააუქმოთ ღია ორდერი და შექმნათ ახალი უფრო კონკურენტუნარიანი ფასით.

 

სად ვნახოთ ყიდვის ორდერები?
ყველა ორდერი მოცემული სავაჭრო წყვილისთვის ნაჩვენებია ორდერების წიგნაკში „ვაჭრობის“ გვერდზე.

 

რა არის ორდერის განთავსებისა და გაუქმების საფასური?
ორდერის განთავსების ან გაუქმების საფასური ბირჟაზე არ გვაქვს. საკომისიოს იხდით მხოლოდ ორდერის შესრულებისთვის. დამატებითი ინფორმაციისთვის საკომისიოების შესახებ, ვაჭრობის ტიპის მიხედვით, ეწვიეთ საკომისიოების გვერდს.

 

აქამდე არასდროს მივაჭრია და სახსრების დაკარგვის მეშინია
სავაჭრო ფუნქციების გასაცნობად, ჩვენ გირჩევთ თავდაპირველად გამოიყენოთ დემო ტოკენები. მათი მოპოვების ინსტრუქციები შეგიძლიათ იხილოთ აქ.

 

რატომ ჩნდება "რისკის გაფრთხილების" შეტყობინება სავაჭრო გვერდზე გარკვეული წყვილებისთვის?

ეს შეტყობინება ჩნდება სავაჭრო გვერდზე გარკვეული წყვილისთვის, რომელიც შეიძლება უფრო სარისკო იყოს სხვა აქტივებთან შედარებით, მაგალითად:

  • თუ არის საბაზრო ფასის მაღალი ცვალებადობა ამ სავაჭრო წყვილისთვის.
  • თუ არსებობს გარკვეული უარყოფითი ან ზედმეტად დადებითი ფონი აქტივთან დაკავშირებით.
  • თუ ეს არის ახალი აქტივი, რომელიც გამოჩნდა ბირჟაზე და ხელმისაწვდომია სხვა პლატფორმებზე ვაჭრობისთვის 1 თვეზე ნაკლები დროის განმავლობაში ან საერთოდ არ არის.

მხარდაჭერა

ჩვენს ბირჟასთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში, შეგიძლიათ:

  • დატოვოთ მოთხოვნა ჩვენს ვებგვერდზე;
  • მოგვწეროთ მხარდაჭერის ელ-ფოსტაზე: support@whitebit.ge;
  • ან ჩატში ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ღილაკზე დაწკაპუნებით (WhiteBIT Georgia აპლიკაციაში ეკრანის ზედა მარჯვენა კუთხეში ღილაკზე დაჭერით).

დაგეხმარათ სტატია?

0-ს 0-დან გამოადგა ეს სტატია