რა არის დელისტინგი?
დელისტინგი კრიპტოვალუტის სავაჭრო პლატფორმიდან ამოღებას ნიშნავს.
როდის ხდება დელისტინგი?
დელისტინგის პროცესი ინიცირდება მაშინ როდესაც პროექტი ვეღარ აკმაყოფილებს ბირჟის ლისტინგის სტანდარტებს. დელისტინგისთვის რამოდენიმე მიზეზი შეიძლება არსებობდეს:
- რეგულარული სავაჭრო საქმიანობის ნაკლებობა;
- პროტოკოლის განვითარების არარსებობა;
- ბიზნესსა და კლიენტს შორის ურთიერთობის არარსებობა;
- თაღლითური ან არაუსაფთხრო ატივობის დადასტურებს და სხვა;
სად შეგვიძლია შევამოწმოთ, რომ ტოკენის დელისტინგი მიმდინარეობს?
დელისტინგის შესახებ გაფრთხილება ნაჩვენებია ბალანსის გვერდზე, შესაბამისი ტოკენის გვერდით.
როგორ იღებენ მომხმარებლები ინფორმაციას აქტივის დელისტინგის შესახებ?
თუ თქვენს ბალანსზე გაქვთ ტოკენი, რომელის დელისტინგიც არის დაგეგმილი, თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას ელ-ფორსტაზ. შეტყობინების მიზანია მომხმარებლების ინფორმირება დელისტინგის პროცესის სხვადასხვა ეტაპების შესახებ.
მოდით თანმიმდევრობით მივყვეთ დელისტინგის შესახებ გამოგზავნილი წერილებს, რომლებსაც ჩვენი მომხმარებელი ეტაპობრივად მიიღებს დელისტინგის შესახებ.
საინფორმაციო წერილები აქტივის დელისტინგის დასაწყისში:
ეს შეტყობინებები აფრთხილებს მომხმარებლებს, რომ მალე აქტივი ამოღებული იქნება ბირჟაზე განთავსებული აქტივების სიიდან და მომხმარებელს ამცნობს ამ მოვლენის თარიღს:
- პირველი ელ-ფოსტა არის განცხადების დელისტინგის შესახებ.
- მეორე ელ-ფოსტა იგზავნება აქტივის ამოღებამდე 30 დღით ადრე.
- მესამე ელ-ფოსტა იგზავნება აქტივის ამოღებამდე 1 დღით ადრე.
ამ ეტაპზე აქტივისთვის კვლავ ღიაა გატანა, დეპოზიტები და სავაჭრო ოპერაციები. ასე რომ, მომხმარებლები იღებენ წინადადებას, რომ დაგეგმონ ატივის გატანა, სანამ ეს ფუნქცია არ დაიხურება.
საჯარიმო პერიოდის განმავლობაში გაგზავნილი საინფორმაციო წერილები:
მას შემდეგ რაც აქტივის ამოღბეა მოხდება გამოცხადებულ თარიღში, ის ხელმისაწვდომი აღარ არის პლატფორმაზე და მომხმარებლები მისი გატანას დამოუკიდებლად ვეღარ შეძლებენ. საჯარიმო პერიოდი აქტუალურია მხოლოდ იმ მომხმარებლებისთვის, რომლებსაც ამოღებული აქტივი ჯერ კიდევ აქვთ ბალანსზე. საჯარიმო ვადა შეადგენს 120 დღეს და ყოველი თვის შემდეგ იხსნება თანხის 25%.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: ჯარიმით განთავლისწინებული თანხის მოხსნა ხდება მხოლოდ ამოღებული აქტივის ვალუტაში. მომხმარებლების სხვა აქტივებზე ეს პროცესი არავითარ გავლენას არ ახდენს.
საჯარიმო პერიოდის განმავლობაში მომხმარებლები იღებენ შემდეგი სახის შეტყობინებებს:
- საჯარიმო პერიოდის დაწყების შესახებ.
- ზედიზედ სამ წერილს ერთი თვის ინტერვალით, რომელიც აფრთხილებს მომხმარებლებს მოახლოებული ჯარიმების შესახებ ერთი თვით ადრე.
- საჯარიმო პერიოდის დასრულების შესახებ.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: ჯარიმის საფასური მოხსნა ყოველი ელ-ფოსტის შეტყობინების მიღებიდან დაახლოებით 30 დღის შემდეგ ხდება. ამიტომ, თუ მომხმარებელი თანხას ამ 30 დღის ამოწურვამდე გაიტანს, მას ჯარიმა არ ჩამოეჭრება.
საჯარიმო პერიოდის სასრულების გაუწყებელი ელ-ფოსტის შეტყობინების მიღების შემდეგ, მომხმარებელი ამოღებულ აქტივს თავისი ბალანსიდან ვეღარ გაიტანს.
როგორ გავიტანოთ ამოღებული აქტივი საჯარიმო პერიოდის განმავლობაში?
როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, მას შემდეგ რაც აქტივის ამოღება მოხდება ჩვენი პლატფორმიდან და დაიწყება საჯარიმო პერიოდი, მომხმარებელს აღარ აქვს შესაძლებლობა თავად გაიტანოს აქტივი ჩვენი ვებსაიტიდან ან მობილური აპლიკაციიდან.
ამისათვის მომხმარებელი უნდა დაუკავშირდეს ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდს დახმარებისთვის ჩვენს ელ-ფოსტის მისამართზე: support@whitebit.ge ან შექმენას ტიკეტი აქ.
ჩვენი მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფი გაუძღვება შემდეგ ნაბიჯებს, კერძოდ, მოითხოვს აქტივის გატანისთვის მისამართს შესაბამის ქსელში.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: ამ კონკრეტულ ქსელში მოთხოვნილი მისამართი უნდა ეკუთვნოდეს WhiteBIT Georgia ბირჟისგან განსხვავებულ პლატფორმას ან საფულეს. თუ არ გაქვთ მისამართი მითითებულ ქსელში ამ აქტივისთვის, თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ შესაბამისი პლატფორმა ამ წყაროებიდან: https://coinmarketcap.com და https://www.coingecko.com.
მხარდაჭერა
ჩვენს ბირჟასთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში, შეგიძლიათ:
- დატოვოთ მოთხოვნა ჩვენს ვებგვერდზე;
- მოგვწეროთ მხარდაჭერის ელ-ფოსტაზე: support@whitebit.ge;
- ან ჩატში ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ღილაკზე დაწკაპუნებით (WhiteBIT Georgia აპლიკაციაში ეკრანის ზედა მარჯვენა კუთხეში ღილაკზე დაჭერით).