ვირტუალური WhiteBIT ბარათი არის პროდუქტი, ხელმისაწვდომი WhiteBIT Georgia-ზე, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილში. დეტალური ინსტრუქციები იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა მიიღოთ იგი ხელმისაწვდომია ამ გვერდზე. თუ თქვენ უკვე გაქვთ WhiteBIT ბარათი, ეს სტატია სასარგებლო იქნება მისი გამოყენების ყველა ასპექტის გასაგებად.
თქვენ შეგიძლიათ მართოთ თქვენი WhiteBIT ბარათი პირდაპირ ბარათის გვერდი-ს დახმარებით, სადაც შეგიძლიათ იპოვოთ ძირითადი ინფორმაცია, მათ შორის ბალანსი, ხელმისაწვდომი ვალუტები და სატარიფო გეგმა. იმავე გვერდზე შეგიძლიათ თანხის ჩარიცხვა ან გამოტანა, გეგმის შეცვლა და ბარათის დაბლოკვა ან განბლოკვა.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: ამჟამად, WhiteBIT ბარათზე მხოლოდ WBGEL არის ხელმისაწვდომი
ბალანსი
ბარათის ბალანსი WhiteBIT Georgia-ზე სინქრონიზებულია PayUnicard-თან (თქვენ ასევე შეგიძლიათ გადმოტვირთოთ PayUnicard-ის Android და IOS ვერსიები). მთლიანი ბალანსი ნაჩვენებია ვალუტაში, რომელიც არჩეულია ბარათის ძირითად ვალუტად. თუ ბალანსზე ერთზე მეტი ვალუტაა, ნაჩვენები იქნება მათი ჯამური ექვივალენტი ძირითად ვალუტაში.
შეცვალეთ ბარათის სახელი
ბარათის სახელის შეცვლაზე არ არის შეზღუდვები. ამისათვის დააკლიკეთ ბარათის გვერდით არსებულ ფანქრის ხატულაზე, ახალ ფანჯარაში შეიყვანეთ ახალი სახელი და დაადასტურეთ ცვლილება.
მნიშვნელოვანია: ბარათის გადარქმევა WhiteBIT Georgia-ზე არ იმოქმედებს ბარათის სახელზე PayUnicard-ზე.
ბარათის დაბლოკვა
თუ ბარათის დაბლოკვა გჭირდებათ, გამოიყენეთ შესაბამისი დაბლოკვის ღილაკი სახელის ველში და დაადასტურეთ თქვენი ქმედებები.
ამის შემდეგ, გვერდის ზედა ნაწილში გამოჩნდება ნიშანი გაფრთხილებით, რომ ბარათით გადახდა შეუძლებელია.
მნიშვნელოვანია: WBT ჰოლდინგიდან გამოსატანად, ბარათი უნდა დაიბლოკოს. ასევე გაითვალისწინეთ, რომ თუ დაბლოკილი ბარათის ბალანსზე დარჩენილი იქნება თანხა, ის არ იქნება ხელმისაწვდომი ბარათის განბლოკვამდე.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ბარათის განბლოკვისთვის უნდა გქონდეთ 10 WBT ჰოლდინგში. დააკლიკეთ ღილაკზე „განბლოკვა“ ბალანსის ფანჯრის მარჯვენა მხარეს, შემდეგ „დადასტურება“ ახალ ფანჯარაში. დაბლოკვის ხატულა გაქრება და ბარათი კვლავ გააქტიურდება.
შევსება
WhiteBIT ბარათი შეგიძლიათ შეავსოთ (სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, თანხების გატანა WhiteBIT Georgia-დან WhiteBIT ბარათზე) რამდენიმე დაკლიკვით, თქვენი ბარათის დეტალების შეყვანის გარეშე. უბრალოდ დააკლიკეთ ღილაკს "ბარათის შევსება", მიუთითეთ ვალუტა და თანხა.
მნიშვნელოვანია: თანხები უნდა იყოს თქვენი WhiteBIT Georgia ანგარიშის მთავარ ბალანსზე.
დეპოზიტის დასადასტურებლად დააჭირეთ ღილაკს "განაგრძეთ". მიუთითეთ:
1. კოდი SMS-დან PayUnicard-თან დაკავშირებულ ნომერზე ან PayUnicard-ის 2FA
2. 2FA თქვენი WhiteBIT Georgia ანგარიშიდან.
ეკრანზე გამოჩნდება შეტყობინება წარმატებული დეპოზიტის შესახებ.
გატანა
თანხის გატანა ბარათიდან (სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, დეპოზიტი WhiteBIT Georgia-ში) მუშაობს იმავე ალგორითმის მიხედვით, როგორც დეპოზიტი. უბრალოდ დააკლიკეთ ღილაკს “ბირჟის შევსება” ბარათის გვერდზე, აირჩიეთ ვალუტა და მიუთითეთ თანხა.
თანხის გატანის დასადასტურებლად, თქვენ უნდა შეიყვანოთ კოდი SMS-დან PayUnicard-თან დაკავშირებულ ნომერზე ან PayUnicard-ის 2FA. თანხები ჩაირიცხება თქვენს WhiteBIT Georgia-ს მთავარ ბალანსზე.
შეცვალეთ სატარიფო გეგმა
ამ მენიუს წვდომა შესაძლებელია რუკის მთავარი გვერდიდან, ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ღილაკზე „როგორ განვაახლოთ გეგმა“ დაკლიკვით. ამის შემდეგ, ახალ ფანჯარაში დააკლიკეთ ღილაკს: "განახლება პრემიუმზე".
მნიშვნელოვანია: თქვენ შეგიძლიათ განაახლოთ თქვენი ბარათი სტანდარტულიდან პრემიუმზე, თუმცა ამჟამად არ არის შესაძლებელი განახლების შემდეგ სტანდარტუზლე დაბრუნება.
ღილაკზე, „პრემიუმზე განახლება“ დაკლიკვის შემდეგ, თქვენ უნდა დაადასტუროთ თქვენი ქმედებები. ყურადღება მიაქციეთ გაფრთხილებას ახალ ფანჯარაში:
- თუ დარეგისტრირდით წლიურ გეგმაზე, სხვაობა (პრემიუმსა და სტანდარტულ გეგმების ღირებულებას შორის) ჩამოიჭრება განახლების შემდეგ მომდევნო თვიდან;
- თუ თქვენ გაქვთ ყოველთვიური გეგმა, მისი გადახდა მომდევნო თვიდან გაიზრდება. (პრემიუმის ღირებულებამდე).
დააკლიკეთ ღილაკზე "დადასტურება" და შეიყვანეთ 2FA კოდი თქვენი WhiteBIT Georgia-ს ანგარიშიდან.
თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას სატარიფო გეგმის წარმატებით შეცვლის შესახებ, ასევე SMS-ს PayUnicard-თან დაკავშირებულ ნომერზე.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: ამჟამად WhiteBIT Georgia-ზე მეორე WhiteBIT ბარათის დამატება არ არის შესაძლებელი.
მხარდაჭერა
ჩვენს ბირჟასთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში, შეგიძლიათ:
- დატოვოთ მოთხოვნა ჩვენს ვებგვერდზე;
- მოგვწეროთ მხარდაჭერის ელ-ფოსტაზე: support@whitebit.ge;
- ან ჩატში ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ღილაკზე დაწკაპუნებით (WhiteBIT Georgia აპლიკაციაში ეკრანის ზედა მარჯვენა კუთხეში ღილაკზე დაჭერით).