ანგარიშის პარამეტრები: სრული გზამკვლევი

ჩვენთვის პრიორიტეტულია უწყვეტი განვითარება ჩვენი პლატფორმის ფუნქციონალის რეგულარულად გაზრდით, ახალი ინსტრუმენტების დანერგვით და უსაფრთხოების ზომების გაძლიერებით. იმისათვის, რომ კარგად იყოთ ინფორმირებული, ჩვენ შევქმენით ყოვლისმომცველი სახელმძღვანელო, რომელიც დაგეხმარებათ შეისწავლოთ და მაქსიმალურად გაზარდოთ თქვენი ანგარიშისთვის ხელმისაწვდომი პერსონალიზაციის ვარიანტები.

ანგარიშის პარამეტრების განყოფილებაში შესასვლელად, უბრალოდ დააკლიკეთ ანგარიშის სიმბოლოზე ჩვენი ბირჟის მთავარ გვერდზე.

განყოფილების გახსნის შემდეგ ნახავთ სამ მთავარ ბლოკს, რომელთაგან თითოეული შექმნილია ანგარიშის პარამეტრების ცალკეულ ასპექტებთან მუშაობისთვის:

განყოფილება “მთავარი”

ამ ბლოკში შეგიძლიათ დაარედაქტიროთ და ნახოთ თქვენი ანგარიშის ნიკნეიმი, აირჩიოთ კომუნიკაციის ენა, დააყენოთ ბერკეტი მარჟის ვაჭრობისთვის, შექმნათ საბ-ანგარიში და წაშალოთ თქვენი ანგარიში. თითოეული ეს ფუნქცია განვიხილოთ უფრო დეტალურად:

ნიკნეიმი

თქვენი პერსონალური მონაცემების დაცვის უმაღლესი დონის უზრუნველსაყოფად, ჩვენ დავნერგეთ ნიკნეიმების სისტემა, სადაც ბირჟის თითოეულ მომხმარებელს აქვს უნიკალური ტეგი და ნომერი. ნიკნეიმი შედგება ორი ნაწილისაგან: სახელი (ზედსართავი სახელი + კრიპტოვალუტის სახელი) და ოთხნიშნა ტეგი (მაგ. #1111). თუ მომხმარებლებს აქვთ ნიკნეიმის ერთი და იგივე პირველი ნაწილი, ის უნიკალური გახდება რიცხვითი ტეგის გამოყენებით. მის შესაცვლელად დააწკაპუნეთ „რედაქტირება“-ზე ველის „ნიკნეიმი“ გვერდით, შეიყვანეთ ახალი ნიკნეიმი და დააკლიკეთ „დადასტურება“-ზე.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ: ტეგები იცვლება მხოლოდ მეტსახელის შეცვლის შემთხვევაში, მომხმარებელი დამოუკიდებლად ვერ აირჩევს ტეგს, რადგან ისინი შემთხვევითაა მინიჭებულია. თქვენ შეგიძლიათ შეცვალოთ თქვენი მეტსახელი მხოლოდ ერთხელ.

კომუნიკაციის ენა

ამ განყოფილებაში შეგიძლიათ აირჩიოთ სისტემის/მარკეტინგული ელ-ფოსტის და შეტყობინებების ენა თქვენს WhiteBIT Georgia-ს ანგარიშზე.

ამისათვის დააკლიკეთ ღილაკზე "რედაქტირება" ველში "კომუნიკაციის ენის" გვერდით, აირჩიეთ ერთ-ერთი ხელმისაწვდომი ენა ჩამოსაშლელი სიაზე დაწკაპუნებით და დააჭირეთ ღილაკს "შენახვა".

გთხოვთ გაითვალისწინოთ: თუ საინფორმაციო ტექსტი არ არის ხელმისაწვდომი თქვენს მიერ არჩეულ ენაზე, მის ნაცვლად თქვენ მიიღებთ წერილს ინგლისურ ენაზე.

საბ-ანგარიში

საბ-ანგარიშები არის დამხმარე ანგარიშები, რომლებიც შეგიძლიათ დაამატოთ თქვენს მთავარ ანგარიშს. ეს ფუნქცია შექმნილია ინვესტიციების მართვის ახალი შესაძლებლობების გასაჩენად.

თქვენ შეგიძლიათ დაამატოთ 3-მდე საბ-ანგარიში თქვენს მთავარ ანგარიშს, რათა დაგეგმოთ და განახორციელოთ მრავალი სავაჭრო სტრატეგია ეფექტურად. ეს ნიშნავს, რომ თქვენ შეგიძლიათ შეინახოთ თქვენი ძირითადი ანგარიშის პარამეტრები და სახსრები დაცულად, ხოლო დამატებით ანგარიშზე სხვადასხვა სავაჭრო მიდგომების ექსპერიმენტებისთვის გამოიყენოთ. ეს არის ჭკვიანური გზა თქვენი პორტფოლიოს დივერსიფიკაციისა და ახალი ბაზრის სტრატეგიების გამოცდისთვის თქვენი ძირითადი ინვესტიციების რისკის ქვეშ დაყენების გარეშე.

განყოფილება "უსაფრთხოება".

ამ განყოფილებაში შეგიძლიათ მართოთ ანგარიშის უსაფრთხოების პარამეტრები, როგორიცაა პაროლის შეცვლა, მისამართის მართვა, ორფაქტორიანი ავთენტიფიკაციის გააქტიურება და სხვა.

პაროლის შეცვლა

ხელმისაწვდომი ოპერაციების სიაში პირველი არის თქვენი WhiteBIT Georgia-ის ანგარიშის პაროლის შეცვლა. დააწკაპუნეთ „რედაქტირებაზე“ „პაროლის შეცვლა“ ველის გვერდით, რათა შეცვალოთ თქვენი მიმდინარე ანგარიშის შესვლის პაროლი. გაიხსნება ფორმა, სადაც უნდა შეიყვანოთ თქვენი მიმდინარე პაროლი, შეიყვანოთ ახალი და დაადასტუროთ ცვლილება ღილაკზე „შენახვა“ დაკლიკვით. გაითვალისწინეთ, რომ თქვენ ასევე შეგიძლიათ ნახოთ, როდის იყო თქვენი პაროლი ბოლოს რედაქტირებული.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ:თუ თქვენ შეცვალეთ პაროლი და 2FA გამორთულია თქვენს ანგარიშზე, თქვენ ვერ შეძლებთ სახსრების განაღდებას მომდევნო 72 საათის განმავლობაში.

ორფაქტორიანი ავტორიზაცია

ორფაქტორიანი ავტორიზაცია (2FA) არის პირადობის დადასტურება ანგარიშზე წვდომისთვის, რაც უზრუნველყოფს ანგარიშის დაცვის დამატებით დონეს. ამ განყოფილებაში შეგიძლიათ QR კოდის სკანირება და 2FA-ის გააქტიურება.

Whitelist

Whitelist (“თეთრი სია”) გაძლევთ საშუალებას შეიყვანოთ მისამართები, სადაც აპირებთ თანხის გაგზავნას. ახალი მისამართის დასამატებლად დააჭირეთ ღილაკს "რედაქტირება". ეს ფუნქცია გეხმარებათ დაიცვათ თქვენი თანხები - თუ სიაში არ არის დაამატებული მისამართი, თანხის განაღდებას მხოლოდ მასზე შეძლებთ. Whitelist ფუნქციის ჩასართავად ან გამორთვისთვის, თქვენ უნდა მიუთითოთ ორფაქტორიანი ავტორიზაციის კოდი.

ანტი-ფიშინგი

ანტი-ფიშინგ კოდით თქვენ შეძლებთ თავიდან აიცილოთ ფიშინგის მცდელობები ყალბი WhiteBIT ვებსაიტებიდან ან ელექტრონული ფოსტით. გადადით პარამეტრებზე, დააკლიკეთ ღილაკზე "რედაქტირება" - "გაგრძელება", შეიყვანეთ კოდი და აირჩიეთ "შენახვა". შეიყვანეთ 2FA კოდი.

გამოსვლის დრო

ამ ბლოკში შეგიძლიათ დააყენოთ ანგარიშიდან ავტომატური გამოსვლის დრო აქტივობის არარსებობის შემთხვევაში. თუ შესული ხართ ანგარიშზე და დაგავიწყდათ გასვლა, ფუნქცია დახურავს წვდომას იმ მოწყობილობის ანგარიშზე, საიდანაც მოხდა ავტორიზაცია. ხელმისაწვდომი დროის სლოტებია 30 წუთი, 1 საათი, 8 საათი, 1 დღე, 7 დღე და 14 დღე.

მოწყობილობის მენეჯმენტი

თქვენ შეგიძლიათ შეხვიდეთ თქვენს ანგარიშზე სხვადასხვა მოწყობილობიდან, მათ შორის მობილური ტელეფონებიდან, ტაბლეტებიდან და სხვა კომპიუტერებიდან. "მოწყობილობის მენეჯმენტის" ბლოკში შეგიძლიათ გააუქმოთ როგორც ერთი კონკრეტული სესია, ასევე ყველა აქტიური სესია ყველა მოწყობილობიდან ერთდროულად ღილაკზე დაწკაპუნებით - "ყველას წაშლა". 

ავტორიზაციის ისტორია

ეს ჩანართი აჩვენებს თქვენს ანგარიშში შესვლის ისტორიას ყველა მოწყობილობიდან.

აპლიკაციის ავტორიზაცია

ამ განყოფილებაში შეგიძლიათ ნახოთ აქტიური ინტეგრაციის სესიები და გამორთოთ ისინი საჭიროების შემთხვევაში. მაგალითად, თუ თქვენი WhiteBIT Georgia-ს ანგარიში დაკავშირებულია FaceIT პლატფორმასთან, ეს ინფორმაცია გამოჩნდება "აპლიკაციის ავტორიზაციის" განყოფილებაში. აქტიური სესიის დასასრულებლად, უბრალოდ დააწკაპუნეთ ნაგვის ურნის ხატულაზე.

Web 3

თქვენ ასევე შეგიძლიათ შეხვიდეთ WhiteBIT Georgia-ს ანგარიშზე Web 3 საფულის გამოყენებით. ამ ფუნქციის გამოსაყენებლად, თქვენ უნდა დააინსტალიროთ თქვენი საფულის ბრაუზერის გაფართოება და ჩართოთ ორფაქტორიანი ავტორიზაცია თქვენს ანგარიშზე. "Web 3" ბლოკში იპოვეთ სიაში საჭირო საფულე. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი კონკრეტული საფულე არ არის ჩამონათვალში, დააწკაპუნეთ ღილაკზე „მე თავს იღბლიანად ვგრძნობ“, რაც საშუალებას აძლევს სისტემას აღმოაჩინოს თქვენს ბრაუზერთან დაკავშირებული საფულის გაფართოება.

მხარდაჭერა

ჩვენს ბირჟასთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში, შეგიძლიათ:

  • დატოვოთ მოთხოვნა ჩვენს ვებგვერდზე;
  • მოგვწეროთ მხარდაჭერის ელ-ფოსტაზე: support@whitebit.ge;
  • ან ჩატში ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ღილაკზე დაწკაპუნებით.

დაგეხმარათ სტატია?

0-ს 0-დან გამოადგა ეს სტატია