როგორც ჩვენს სტატიაშია ნათქვამი, WhiteBIT Georgia-ზე ორდერების ტიპების შესახებ, ჩვენს პლატფორმაზე მასში აღწერილი ნებისმიერი ტიპის ორდერის გამოყენება შეგიძლიათ თქვენი სავაჭრო მიზნებიდან და სტრატეგიებიდან გამომდინარე. მოდით, პრაქტიკული მაგალითით ავხვნათ ორდერებთან მუშაობის პროცესი ჩვენი ბირჟის ვებსაიტზე.
განათავსეთ ორდერი.
1. გადადით სავაჭრო გვერდზე და აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი სავაჭრო წყვილი ეკრანის ზედა მარცხენა ნაწილის ჩამოსაშლელი სიიდან.
გამოიყენეთ საძიებო ზოლი ან შემოთავაზებული ფილტრი ვალუტის მიხედვით.
ასევე სავაჭრო წყვილი შეგიძლიათ აირჩიოთ ბაზრები-ს გვერდზე და გადახვიდეთ სავაჭრო გვერდზე წყვილის მარჯვნივ ღილაკზე - “ვაჭრობა” დაწკაპუნებით.
ქვედა მარჯვენა კუთხეში ნახავთ აქტივის ყიდვა/გაყიდვის ფორმას, რომელიც განსხვავდება ორდერის ტიპის მიხედვით:
ინფორმაცია Post-only და IOC ორდერების შესახებ ხელმისაწვდომია სტატიაში.
2. აირჩიეთ ჩამონათვალიდან სასურველი ორდერის ტიპი (Limit, Market, Stop-limit, Stop-market) და შეიყვანეთ საჭირო მონაცემები: ფასი, მონეტების/ტოკენების რაოდენობა (სტოპ ორდერებისთვის ასევე საჭიროა სტოპ ფასი). (“ჯამი”-ს ველი აჩვენებს მთლიან თანხას.)
3. დააკლიკეთ ღილაკზე „ყიდვა“/„გაყიდვა“ და შემდეგ „დადასტურება“ გახსნილ ფანჯარაში.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: თუ თქვენ გამორთეთ ფუნქცია „საერთო ბალანსი სავაჭრო გამოთვლებისთვის“ ორდერების წიგნის სტილის პარამეტრებში, ორდერის განსათავსებლად თქვენი სახსრები უნდა იყოს სავაჭრო ბალანსზე.
თქვენ შეგიძლიათ თვალყური ადევნოთ ორდერის შესრულებას ფორმის ქვემოთ ფანჯარაში (თუ ორდერი არ არის შესრულებული მყისიერად) ჩანართში „ღია ორდერები“ ან აქტივობები-ს გვერდზე.
ორდერის გაუქმება
ვებსაიტზე ორდერის გასაუქმებლად გამოიყენეთ წითელი ჯვრის ხატულა, რომელიც განთავსებულია აქტიური ორდერის მარჯვნივ იმავე ფანჯარაში, ფორმის ქვემოთ, ან ღილაკი „გაუქმება“ აქტივობები-ს გვერდზე.
გამოსულ ფანჯარაში დაადასტურეთ ორდერის გაუქმება. (ორდერში რეზერვირებული თანხები დაუბრუნდება თქვენს სავაჭრო ბალანსს).
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: თქვენ ვერ შეძლებთ გააუქმოთ ორდერები, რომლებიც უკვე შესრულებულია.
კითხვები, რომლებიც შეიძლება დაგებადოთ
სად ვნახო ორდერების ისტორია საიტზე?
ინფორმაცია ყველა შესრულებული ორდერის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ სავაჭრო გვერდზე, სქემის პირდაპირ ქვემოთ ფანჯარაში (ჩანართი „ორდერების ისტორია“) და ეკრანის ზედა მარჯვენა კუთხეში „ისტორიის“ განყოფილებაში – სავაჭრო ბალანსი – ორდერები.
მე შევუკვეთე 100 მონეტის ყიდვა, მაგრამ მხოლოდ 20 მონეტა დამერიცხება. რატომ?
ეს ნიშნავს რომ ორდერის შესრულება დაიწყო, მისი ნაწილი შესრულებულია. გთხოვთ დაელოდოთ დარჩენილი მონეტების ორდერის მიღებას.
შეგიძლიათ გააუქმოთ ნაწილობრივ შესრულებული ორდერი. თუმცა, ორდერის მხოლოდ შეუსრულებელი ნაწილი (თანხა დაბრუნდება თქვენს ბალანსზე). თუ თქვენი ორდერი უკვე შესრულებულია, ეს ნიშნავს, რომ თქვენ შეასრულეთ სავაჭრო შეთანხმება სხვა მომხმარებელთან, ასე რომ თქვენ აღარ შეგიძლიათ გააუქმოთ იგი.
ორდერი გავაკეთე, მაგრამ არ დადსტურდა. ამავდროულად, ვხედავ, რომ უფრო დაბალი ფასით შესყიდვის ორდერები უკვე დამუშავებულია. რატომ?
ყველა ორდერს ადასტურებენ მხოლოდ ბირჟის მომხმარებლები. საიტის ადმინისტრაცია არ აკონტროლებს და არ ერევა ბირჟაზე ვაჭრობაში. თუ გსურთ დააჩქაროთ ორდერის შესრულება, შეგიძლიათ გააუქმოთ ღია ორდერი და შექმნათ ახალი უფრო კონკურენტუნარიანი ფასით.
სად ვნახო შესყიდვის ორდერები?
შერჩეული სავაჭრო წყვილის ყველა ორდერი ნაჩვენებია ორდერების წიგნში სავაჭრო გვერდზე, გრაფიკის მარჯვნივ.
რა არის ორდერის განთავსებისა და გაუქმების საკომისიო?
ორდერის განთავსების ან გაუქმებისთვის საკომისიოს გადახდა არ გიწევთ - საკომისიოს იხდით მხოლოდ ორდერის შესრულებისთვის. საკომისიოების შესახებ დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად, ეწვიეთ საკომისიოები-ს გვერდს.
ვაჭრობაში გამოუცდელი ვარ და თანხის დაკარგვის მეშინია
სავაჭრო ფუნქციების გასაცნობად, ჩვენ გთავაზობთ დემო ტოკენების გამოყენებას. მათი მოპოვების ინსტრუქცია შეგიძლიათ იხილოთ აქ.
რატომ ჩნდება შეტყობინება „Risk Warning“ სავაჭრო გვერდზე გარკვეული წყვილებისთვის?
ეს შეტყობინება ჩნდება სავაჭრო გვერდზე გარკვეული წყვილისთვის, რომელიც შეიძლება უფრო სარისკო იყოს სხვა აქტივებთან შედარებით, მაგალითად:
- თუ არის მაღალი ცვალებადობა ამ სავაჭრო წყვილისთვის.
- თუ არსებობს გარკვეული უარყოფითი ან ზედმეტად დადებითი ფონი აქტივთან მიმართებაში.
- თუ ეს არის ახალი აქტივი ბირჟაზე და სხვა პლატფორმებზე ვაჭრობისთვის ხელმისაწვდომია თვეზე ნაკლები დროის განმავლობაში ან საერთოდ არ არის.
მხარდაჭერა
ჩვენს ბირჟასთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში, შეგიძლიათ:
- დატოვოთ მოთხოვნა ჩვენს ვებგვერდზე;
- მოგვწეროთ მხარდაჭერის ელ-ფოსტაზე: support@whitebit.ge;
- ან ჩატში ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ღილაკზე დაწკაპუნებით (WhiteBIT Georgia აპლიკაციაში ეკრანის ზედა მარჯვენა კუთხეში ღილაკზე დაჭერით).