შეგექმნათ რაიმე პრობლემა ან დაგებადათ კითხვა ჩვენი ბირჟის გამოყენებისას? მაგალითად, დეპოზიტის გაკეთებასთან, თანხის გატანასთან, ან KYC ვერიფიკაციის გავლასთან დაკავშირებულით, მაგრამ პასუხი ვერ იპოვეთ დახმარების ცენტრში? -
დაუკავშირდით ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს თქვენთვის ყველაზე მოსახერხებელი გზით:
WhiteBIT-ის ვებ ვერსიაში
1. გამოგვიგზავნეთ წერილი ჩვენი ელ-ფოსტის მისამართზე: support@whitebit.ge
2. მოგვწერეთ ონლაინ ჩატში. ამისათვის დააწკაპუნეთ ღილაკზე ბრაუზერის ქვედა მარჯვენა კუთხეში.
3. გადადით "დახმარების" პანელზე:
- დააწკაპუნეთ ღილაკზე „თიქეთის შექმნა“ მოთხოვნის შესაქმნელად ან შექმენით მოთხოვნა შემდეგ ბმულზე გადასვლით: https://help.whitebit.ge/hc/ka/requests/new
- დააწკაპუნეთ ღილაკზე "ჩემი თიქეთები" თქვენ მიერ ადრე შექმნილი ბილეთების სანახავად.
- დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:
- ინგლისური (+370 5 214 14 99).
- საერთაშორისო ზარებისთვის (+380 44 339 59 96).
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: WhiteBIT Georgia-ს მხარდაჭერის გუნდს მხოლოდ ბირჟის ფუნქციონალთან დაკავშირებულ საკითხებზე შეგიძლიათ დაგეხმაროთ და არ იძლევა რეკომენდაციებს ვაჭრობასთან ან სხვა ფინანსურ საკითხებთან დაკავშირებით.
WhiteBIT Georgia მობილური აპლიკაციაში.
1. გამოგვიგზავნეთ წერილი ჩვენი ელ-ფოსტის მისამართზე: support@whitebit.ge
2. მთავარ გვერდზე გადადით ანგარიშის პარამეტრებში ზედა მარცხენა კუთხეში ადამიანის ხატულაზე დაჭერით და გახსენით "მხარდაჭერის" განყოფილება:
- დაგვიკავშირდით ონლაინ ჩატის საშუალებით.
- დაგვირეკეთ მითითებულ ნომრებზე.
თქვენ ასევე შეგიძლიათ გადახვიდეთ მთავარ გვერდზე, იპოვოთ დახმარების ცენტრი და დაგვიკავშირდეთ ონლაინ ჩატში, ან დაგვირეკოთ.
მხარდაჭერის სერვისი ხელმისაწვდომია 24/7 და ჩვენ ყოველთვის მზად ვართ დაგეხმაროთ.
ხშირად დასმული კითხვები
როგორ იფარება ზარები WhiteBIT-ის ხმოვან მხარდაჭერაზე?
ყველა ზარი ჩვენს ხმოვან მხარდაჭერაზე იფარება თქვენი მობილური ოპერატორის ტარიფების შესაბამისად. თუმცა, გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ნომერზე (+380 44 339 59 96) ზარები უფასოა, მაგრამ მხოლოდ უკრაინული გამომწერი ოპერატორების აბონენტებისთვის, არ აქვს მნიშვნელობა, იმყოფებიან თუ არა ისინი უკრაინაში თუ საზღვარგარეთ.
რა ენებს უჭერს მხარს WhiteBIT-ის ხმოვანი მხარდაჭერის ოპერატორები?
ჩვენი ხმოვანი მხარდაჭერის სერვისს შეუძლია გადაგამისამართოთ ოპერატორთან, რომელიც საუბრობს თქვენთვის სასურველ ხელმისასწვდომ ენაზე. შეგიძლიათ დარეკოთ თქვენთვის ყველაზე მოსახერხებელი ქვეყნის ნომერზე, მიუხედავად იმისა, რომ არ ფლობთ ადგილობრივ ენას. თქვენთვის სასურველ ენაზე მოლაპარაკე ოპერატორი დაგიკავშირდებათ შემდგომი კომუნიკაციისთვის.
ჩვენი მხარდაჭერის სერვისი მუშაობს 24/7 და ყოველთვის მზად არის, დაგეხმაროთ ნებისმიერ შეკითხვაში.