სირთულეები შეგექმნათ?

შეგექმნათ რაიმე პრობლემა ან დაგებადათ კითხვა ჩვენი ბირჟის გამოყენებისას? მაგალითად, დეპოზიტის გაკეთებასთან, თანხის გატანასთან, ან KYC ვერიფიკაციის გავლასთან დაკავშირებულით, მაგრამ პასუხი ვერ იპოვეთ დახმარების ცენტრში? - დაუკავშირდით ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს თქვენთვის ყველაზე მოსახერხებელი გზით:

 

1. გამოგვიგზავნეთ წერილი ჩვენი ელ-ფოსტის მისამართზე: support@whitebit.ge

2. მოგვწერეთ ონლაინ ჩატში. ამისათვის დააწკაპუნეთ ღილაკზე   ბრაუზერის ქვედა მარჯვენა კუთხეში.

3. გადადით "დახმარების" პანელზე:

  • დააწკაპუნეთ ღილაკზე „Create a Ticket“ მოთხოვნის შესაქმნელად ან შექმენით მოთხოვნა შემდეგ ბმულზე გადასვლით: https://help.whitebit.ge/hc/ka/requests/new
  • დააწკაპუნეთ ღილაკზე "My Tickets" თქვენ მიერ ადრე შექმნილი ბილეთების სანახავად.
  • დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:
  • უკრაინული (+380 44 339 59 96) საერთაშორისო ზარებისთვის;
  • ინგლისური (+370 5 214 14 99).

 

გთხოვთ გაითვალისწინოთ: WhiteBIT Georgia-ს მხარდაჭერის გუნდს მხოლოდ ბირჟის ფუნქციონალთან დაკავშირებულ საკითხებზე შეგიძლიათ დაგეხმაროთ და არ იძლევა რეკომენდაციებს ვაჭრობასთან ან სხვა ფინანსურ საკითხებთან დაკავშირებით.

 

მხარდაჭერის სერვისი ხელმისაწვდომია 24/7 და ჩვენ ყოველთვის მზად ვართ დაგეხმაროთ.

დაგეხმარათ სტატია?

0-ს 0-დან გამოადგა ეს სტატია