შეგექმნათ რაიმე პრობლემა ან დაგებადათ კითხვა ჩვენი ბირჟის გამოყენებისას? მაგალითად, დეპოზიტის გაკეთებასთან, თანხის გატანასთან, ან KYC ვერიფიკაციის გავლასთან დაკავშირებულით, მაგრამ პასუხი ვერ იპოვეთ დახმარების ცენტრში? - დაუკავშირდით ჩვენს მხარდაჭერის გუნდს თქვენთვის ყველაზე მოსახერხებელი გზით:
1. გამოგვიგზავნეთ წერილი ჩვენი ელ-ფოსტის მისამართზე: support@whitebit.ge
2. მოგვწერეთ ონლაინ ჩატში. ამისათვის დააწკაპუნეთ ღილაკზე ბრაუზერის ქვედა მარჯვენა კუთხეში.
3. გადადით "დახმარების" პანელზე:
- დააწკაპუნეთ ღილაკზე „Create a Ticket“ მოთხოვნის შესაქმნელად ან შექმენით მოთხოვნა შემდეგ ბმულზე გადასვლით: https://help.whitebit.ge/hc/ka/requests/new
- დააწკაპუნეთ ღილაკზე "My Tickets" თქვენ მიერ ადრე შექმნილი ბილეთების სანახავად.
- დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:
- უკრაინული (+380 44 339 59 96) საერთაშორისო ზარებისთვის;
- ინგლისური (+370 5 214 14 99).
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: WhiteBIT Georgia-ს მხარდაჭერის გუნდს მხოლოდ ბირჟის ფუნქციონალთან დაკავშირებულ საკითხებზე შეგიძლიათ დაგეხმაროთ და არ იძლევა რეკომენდაციებს ვაჭრობასთან ან სხვა ფინანსურ საკითხებთან დაკავშირებით.
მხარდაჭერის სერვისი ხელმისაწვდომია 24/7 და ჩვენ ყოველთვის მზად ვართ დაგეხმაროთ.