აქტივის შეტანა/გატანა/ვაჭრობა შეზღუდულია. როგორ მოვიქცეთ?
პერიოდულად, ტექნიკური განახლებების გამო, კონკრეტული აქტივებისთვის გარკვეული ფუნქციები შეიძლება შეზღუდული იყოს ჩვენს ბირჟაზე, მაგალითად:
- შეტანა;
- გატანა;
- ვაჭრობა;
- გაცვლა;
- ზემოაღნიშნული ფუნქციების ნებისმიერი შესაძლო კომბინაცია კონკრეტული აქტივისთვის.
როგორ დავაყენოთ შეტყობინებები ჩვენს ვებ-საიტზე?
როცა შეტანა და გატანა დახურულია ტექნიკური განახლების გამო
თქვენ შეგიძლიათ შეამოწმოთ შეტანისა და გატანის ხელმისაწვდომობა:
დააწკაპუნეთ ღილაკზე - „შეტანა“/„გატანა“ „ჯამური“ ან „ძირითადი“ ბალანსის გვერდზე. იმ შემთხვევაში, თუ ტრანზაქციები მიუწვდომელია, თქვენ იხილავთ შეტყობინებას შეტანის/გატანის ფანჯარაში.
კონკრეტული აქტივისთვის შეტანის ფუნქციონირების აღდგენის შესახებ შეტყობინების მისაღებად, თქვენ უნდა:
- დააწკაპუნოთ ღილაკზე „შეტანა“ და შემდეგ ფანჯარაში გამოჩნდება საინფორმაციო შეტყობინება, იმის შესახებ, რომ კონკრეტული აქტივისთვის შეტანის ფუნქცია დროებით მიუწვდომელია.
- შემდეგ გადაიყვანეთ სლაიდერი აქტიურ მდგომარეობაში საინფორმაციო შეტყობინების ქვემოთ (გააქტიურებული სლაიდერი მწვანეა).
- შემდეგ, pop-up შეტყობინებაში, სისტემა გაცნობებთ, რომ კონკრეტული აქტივისთვის შეტანის ფუნქციონირების აღდგენის შემდეგ, თქვენ მიიღებთ წერილს თქვენს ანგარიშთან დაკავშირებულ ელ-ფოსტის მისამართზე.
კონკრეტული აქტივისთვის გატანის ფუნქციონირების განახლების შესახებ შეტყობინების მისაღებად, თქვენ უნდა:
- დააკლიკოთ ღილაკზე - „გატანა“ და შემდეგ ფანჯარაში გამოჩნდება საინფორმაციო შეტყობინება, იმის შესახებ, რომ კონკრეტული აქტივისთვის თანხების გატანა დროებით შეზღუდულია.
- შემდეგ გადაიყვანეთ სლაიდერი აქტიურ მდგომარეობაში საინფორმაციო შეტყობინების ქვემოთ (გააქტიურებული სლაიდერი მწვანეა).
- ამის შემდეგ, pop-up შეტყობინებაში, სისტემა შეგატყობინებთ, რომ მას შემდეგ რაც აღდგება კონკრეტული აქტივების გატანის ფუნქცია, თქვენ მიიღებთ წერილს თქვენს ანგარიშთან დაკავშირებულელ-ფოსტის მისამართზე.
აქტივით ვაჭრობა და გაცვლის ფუნქცია დროებით შეზღუდულია ტექნიკური განახლებების გამო
იმისათვის, რომ შეამოწმოთ ვაჭრობის მიმდინარე სტატუსი ან ბირჟაზე კონკრეტული აქტივის გაცვლის ფუნქციონალი, თქვენ უნდა:
- გადახვიდეთ "სავაჭრო" ბალანსის გვერდზე.
გთხოვთ, გაითვალისწინეთ: შესაბამისი ღილაკი გახდება წითელი, თუ ვაჭრობის ან კონვერტაციის ფუნქცია დახურულია კონკრეტული მონეტისთვის.
- დააწკაპუნეთ ღილაკზე „ვაჭრობა“ ან „გაცვლა“ და ნახავთ საინფორმაციო შეტყობინებას, რომელშიც ნათქვამია, რომ ვაჭრობა ან გაცვლა, დროებით მიუწვდომელია.
შეტყობინებების დაყენება მობილურ აპლიკაციაში
აქტივის შეტანა და გატანა დახურულია ტექნიკური განახლების გამო
თუ კონკრეტული აქტივის თანხების შეტანა და გატანის ფუნქცია დახურულია, ღილაკები „შეტანა“ და „გატანა“ წითელი გახდება. ამის ნახვა შეგიძლიათ "საფულის" განყოფილებაში, "ჯამური" ან "მთავარი" ბალანსის ქვეშ. თქვენ ამას დააკვირდებით, როდესაც ირჩევთ ამ კონკრეტულ აქტივთან დაკავშირებულ ნიშანს.
კონკრეტული აქტივისთვის შეტანის აღდგენის შესახებ შეტყობინების მისაღებად, თქვენ უნდა:
- დააკლიკეთ წითელ ღილაკზე "შეტანა". გამოჩნდება შეტყობინება, რომელშიც ნათქვამია, რომ ამ კონკრეტული აქტივისთვის შეტანის ფუნქცია დროებით მიუწვდომელია.
- შემდეგ გაააქტიურეთ სლაიდერი საინფორმაციო შეტყობინების ქვემოთ (გააქტიურებული სლაიდერი მონიშნული იქნება მწვანედ) და დააკლიკეთ ღილაკზე „დადასტურება“.
- როდესაც სლაიდერი გააქტიურდება, თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას ელექტრონული ფოსტით, როდესაც აღდგება ტრანზაქციის ფუნქციონირება კონკრეტული აქტივისთვის. ეს შეტყობინება გაიგზავნება თქვენს ანგარიშთან დაკავშირებულ ელ-ფოსტის მისამართზე.
კონკრეტული აქტივისთვის გატანის ფუნქციონირების განახლების შესახებ შეტყობინების მისაღებად, თქვენ უნდა:
- დააკლიკეთ წითელ ღილაკზე "გატანა". გამოჩნდება შეტყობინება, რომელშიც ნათქვამია, რომ ამ კონკრეტული აქტივის გატანის ფუნქცია დროებით მიუწვდომელია.
- შემდეგ გაააქტიურეთ სლაიდერი საინფორმაციო შეტყობინების ქვემოთ (გააქტიურებული სლაიდერი მონიშნული იქნება მწვანედ) და დააკლიკეთ ღილაკზე „დადასტურება“.
- როდესაც ზემოაღნიშნული სლაიდერი გააქტიურდება, თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას ელფოსტით, როდესაც აღდგება კონკრეტული აქტივის ფუნქცია. შეტყობინებას მიიღებთ თქვენს ანგარიშთან დაკავშირებულ ელ-ფოსტის მისამართზე.
აქტივის კონვერტაცია ან ვაჭრობა დახურულია ტექნიკური განახლების გამო
სამწუხაროდ, ვაჭრობის/კონვერტაციისთვის აქტივის ხელმისაწვდომობის სტატუსის შესამოწმებლად ფუნქცინალი ჯერ არ არის დანერგილი WhiteBIT აპლიკაციაში. სამაგიეროდ, ინფორმაციის მიღება შეგიძლიათ:
- ჩვენი Telegram არხზე, ”WhiteBIT ახალი ამბები“.
-
ჩვენი ბირჯის ვებ ვერსია-ზე.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: შეტყობინებები კონკრეტული აქტივების ვაჭრობის/კონვერტაციის ფუნქციების განახლების შესახებ ექსკლუზიურად ქვეყნდება ჩვენს ტელეგრამის არხზე, WhiteBIT notifications.
მხარდაჭერა
ჩვენს ბირჟასთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში, შეგიძლიათ:
- დატოვოთ მოთხოვნა ჩვენს ვებგვერდზე;
- მოგვწეროთ მხარდაჭერის ელ-ფოსტაზე: support@whitebit.ge;
- ან ჩატში ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ღილაკზე დაწკაპუნებით (WhiteBIT Georgia აპლიკაციაში ეკრანის ზედა მარჯვენა კუთხეში ღილაკზე დაჭერით).