პერიოდულად, ტექნიკური განახლებების გამო, კონკრეტული აქტივებისთვის გარკვეული ფუნქციები შეიძლება შეზღუდული იყოს ჩვენს ბირჟაზე, მაგალითად:
- შეტანა;
- გატანა;
- ვაჭრობა;
- გაცვლა;
- ზემოაღნიშნული ფუნქციების ნებისმიერი შესაძლო კომბინაცია კონკრეტული აქტივისთვის.
როგორ დავაყენოთ შეტყობინებები ჩვენს ვებ-საიტზე?
როცა შეტანა და გატანა დახურულია ტექნიკური განახლების გამო
თქვენ შეგიძლიათ შეამოწმოთ შეტანისა და გატანის ხელმისაწვდომობა:
დააწკაპუნეთ ღილაკზე - „შეტანა“/„გატანა“ „ჯამური“ ან „ძირითადი“ ბალანსის გვერდზე. იმ შემთხვევაში, თუ ტრანზაქციები მიუწვდომელია, თქვენ იხილავთ შეტყობინებას შეტანის/გატანის ფანჯარაში.
კონკრეტული აქტივისთვის შეტანის ფუნქციონირების აღდგენის შესახებ შეტყობინების მისაღებად, თქვენ უნდა:
- დააწკაპუნოთ ღილაკზე „შეტანა“ და შემდეგ ფანჯარაში გამოჩნდება საინფორმაციო შეტყობინება, იმის შესახებ, რომ კონკრეტული აქტივისთვის შეტანის ფუნქცია დროებით მიუწვდომელია.
- შემდეგ გადაიყვანეთ სლაიდერი აქტიურ მდგომარეობაში საინფორმაციო შეტყობინების ქვემოთ (გააქტიურებული სლაიდერი მწვანეა).
- შემდეგ, pop-up შეტყობინებაში, სისტემა გაცნობებთ, რომ კონკრეტული აქტივისთვის შეტანის ფუნქციონირების აღდგენის შემდეგ, თქვენ მიიღებთ წერილს თქვენს ანგარიშთან დაკავშირებულ ელ-ფოსტის მისამართზე.
კონკრეტული აქტივისთვის გატანის ფუნქციონირების განახლების შესახებ შეტყობინების მისაღებად, თქვენ უნდა:
- დააკლიკოთ ღილაკზე - „გატანა“ და შემდეგ ფანჯარაში გამოჩნდება საინფორმაციო შეტყობინება, იმის შესახებ, რომ კონკრეტული აქტივისთვის თანხების გატანა დროებით შეზღუდულია.
- შემდეგ გადაიყვანეთ სლაიდერი აქტიურ მდგომარეობაში საინფორმაციო შეტყობინების ქვემოთ (გააქტიურებული სლაიდერი მწვანეა).
- ამის შემდეგ, pop-up შეტყობინებაში, სისტემა შეგატყობინებთ, რომ მას შემდეგ რაც აღდგება კონკრეტული აქტივების გატანის ფუნქცია, თქვენ მიიღებთ წერილს თქვენს ანგარიშთან დაკავშირებულელ-ფოსტის მისამართზე.
აქტივით ვაჭრობა და გაცვლის ფუნქცია დროებით შეზღუდულია ტექნიკური განახლებების გამო
იმისათვის, რომ შეამოწმოთ ვაჭრობის მიმდინარე სტატუსი ან ბირჟაზე კონკრეტული აქტივის გაცვლის ფუნქციონალი, თქვენ უნდა:
- გადახვიდეთ "სავაჭრო" ბალანსის გვერდზე.
გთხოვთ, გაითვალისწინეთ: შესაბამისი ღილაკი გახდება წითელი, თუ ვაჭრობის ან კონვერტაციის ფუნქცია დახურულია კონკრეტული მონეტისთვის.
- დააწკაპუნეთ ღილაკზე „ვაჭრობა“ ან „გაცვლა“ და ნახავთ საინფორმაციო შეტყობინებას, რომელშიც ნათქვამია, რომ ვაჭრობა ან გაცვლა, დროებით მიუწვდომელია.
მხარდაჭერა
ჩვენს ბირჟასთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში, შეგიძლიათ:
- დატოვოთ მოთხოვნა ჩვენს ვებგვერდზე;
- მოგვწეროთ მხარდაჭერის ელ-ფოსტაზე: support@whitebit.ge;
- ან ჩატში ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ღილაკზე დაწკაპუნებით.