ორფაქტორიანი ავტორიზაცია (2FA) თქვენი ანგარიშის დაცვის დამატებით საშუალებას წარმოადგენს. ის უზრუნველყოფს იმას, რომ თქვენი ანგარიშის პაროლის ცოდნის შემთხვევაშიც კი, მესამე პირი ვერ შეძლებს თქვენს ანგარიშზე შესვლას.
მას შემდეგ, რაც 2FA გააქტიურდება, თქვენს ანგარიშში შესვლისას, პაროლის გარდა მოგიწევთ შეიყვანოთ ექვსნიშნა ავტორიზაციის კოდი თქვენ მიერ არჩეული ავტორიზაციის აპლიკაციიდან, რომელიც იცვლება ყოველ 30 წამში.
ჩვენ კატეგორიულად გირჩევთ ჩართოთ 2FA ანგარიშის უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად, რათა თავიდან აიცილოთ თქვენს ანგარიშზე არაავტორიზებული წვდომა.
როგორ ჩართოთ 2FA?
2FA დაგეხმარებათ დაგიცვათ ანგარიშის გატეხვისა და აქტივების დაკარგვისგან. იმისათვის, რომ ჩართოთ იგი ჩვენი ბირჟის ვებ ვერსიაში, მიჰყევით რამდენიმე მარტივ ნაბიჯს:
- დააინსტალირეთ Google Authenticator ან სხვა შესაბამისი აპი თქვენს მობილურ მოწყობილობაზე;
- შედით თქვენს WhiteBIT Georgia ანგარიშზე და გადადით ანგარიშის პარამეტრები და უსაფრთხოება;
- "ორფაქტორიანი ავთენტიფიკაციის" განყოფილებაში ნახავთ QR კოდს. დაასკანერეთ იგი აპში ან შეიყვანეთ კოდი ხელით;
- დაამატეთ WhiteBIT Georgia ჩანართი აპლიკაციას და შეიყვანეთ ავტორიზაციის კოდი ველში „გთხოვთ შეიყვანოთ გასაღები“, შემდეგ დაინსტალირებულია 2FA!
დასრულდა, თქვენს ანგარიშზე ახლა უკვე გააქტიურებულია 2FA და თქვენი ანგარიშის უსაფრთხოება უკეთ არის დაცული!
2FA-ის მახასიათებლები
პაროლის შეცვლის ან 2FA-ის გამორთვის შემთხვევაში, ბირჟის გარკვეული ფუნქციები დაბლოკილი იქნება 72 საათის განმავლობაში. მათ შორისაა: სახსრების გატანა, WB კოდების შექმნა და სასაჩუქრე ბარათების შეძენა.
თქვენ ასევე მიიღებთ წერილს ელ-ფოსტაზე, რომელიც გაცნობებთ ანგარიშის ცვლილებების შესახებ და შეზღუდვების შესახებ მომდევნო 72 საათის განმავლობაში.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ: მაშინაც კი, თუ 2FA-ის დეაქტივაციის შემდეგ, მას მალევე გაააქტიურებთ, ზემოთ ჩამოთვლილი ფუნქციები მაინც შეზღუდული დარჩება დეაქტივაციის მომენტიდან 72 საათის განმავლობაში.
ჩვენი მთავარი პრიორიტეტი ჩვენი მომხმარებლების მონაცემებისა და სახსრების უსაფრთხოების უზრუნველყოფაა!
მხარდაჭერა
ჩვენს ბირჟასთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში, შეგიძლიათ:
- დატოვოთ მოთხოვნა ჩვენს ვებგვერდზე;
- მოგვწეროთ მხარდაჭერის ელ-ფოსტაზე: support@whitebit.ge;
- ან ჩატში ეკრანის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე ღილაკზე დაწკაპუნებით.